2017. január 18., szerda

Helyzetjelentés

Sziasztok! :) Úristen, milyen régen írtam már ide :O Élek, a blog is él még, és repesek a boldogságtól, hogy még mindig 30-an vagyunk! :) Elolvastam az utolsó bejegyzésemet, és rájöttem, hogy túl naiv voltam az őszi kezdéssel kapcsolatban. Igaz, hogy már befejeztem az új történetet, sőt, a második részének a háromnegyede is kész (!), de még nem blogképes. A napokban ültem neki a javításnak, ami rengeteg munka (400 oldal, és jelenleg 30-nál tartok :D ), de igyekszem vele. A címe: Gyűlöllek szeretni. Mostanában nagyon elhanyagoltam a blogolást, félve is jöttem fel ide, de aztán megnyugodtam, hogy nem tűntetek el, sőt, még egy gyönyörű véleménykifejtést is kaptam a Démoni hordához Lotte-tól :) Igazán örültem neki! :3 Szóval a nyitás még mindig kérdéses, viszont úgy gondoltam, hogy kedvcsinálónak kiraknám az első két fejezetet, ahol a főszereplőimet mutatom be :) Nem tudom, hogy mennyire lenne rá igény. A sztori megkapja majd a 16-os karikát, néhol 18-as is lesz, és nem kifejezetten az erotikus jelenetek miatt, inkább a stílus miatt. Amint már mondtam, teljesen el fog térni a Démoni hordától, és itt javítanám magam, mert nem vígjátékszerű. Idő közben magát írta a történet és komoly mondanivalót kapott.
Még egyszer sajnálom, hogy ilyen sokára jelentkeztem! Igyekszem gyorsan befejezni a történetet, sok segítséggel átalakítani a designt, aztán hadd szóljon! :D
Köszönöm, hogy velem maradtatok <3
Puszi: Anett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése